• وبلاگ : قافله شهداء
  • يادداشت : دست نوشته يه دختر بچه برا رزمندگان...
  • نظرات : 11 خصوصي ، 45 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     

    سلام .آقا محسن

    بنده همون لباس خاكي هستم ولي امروز چفيه ژاره تو قالب بلگفا لطفا به من سر بزنيد

    درود بر شهدا
    محمود امپراطور. درست مي گم نه؟
    + سنا 

    نمي دونم چرا اومدم تو وبلاگ شما دارم مي نويسم!! چند وقته خيلي بين من و شهدا فاصله افتاده!! تا همين چند ساعت بيش فكر مي كردم چقدر بهشون نزديكم ولي از ظهر تا حالا.....

    بعد از ظهر يه تفالي زدم به حافظ به نيت شهيد مرتضي عباسي.....

    يه چيزايي اومد....

    الله اكبر.....

    يعني انقدر از شهدا دور شدم؟؟؟؟؟؟؟؟ هرچقدر بهشون فكر مي كنم و اصلا از اون موقع هرچقدر به كاراي خودم فكر مي كنم كه يعني اخه مگه من چه كار كردم؟ من كه روزي رو تو زندگيم نداشتم كه بدون ياد حتي يك لحظه اي يك شهيد بخوابم مگه چي شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    توروخدا هركي مي خونه دعام كنه!!! احساس مي كنم زوري شهدا تا الان تحملم كردن!!!

    توروخدا التماس دعاي شديد.....

    يا علي

    يکي از مهم ترين نکته اي که در پيام امام خميني ( رضوان الله عليه ) به مناسبت شهادت دکتر مصطفي چمران بسيار مورد دقّت است اين ميباشد که حضرت امام در اين پيام فرمودند: چمران عزيز با عقيده ي پاک خالص غير وابسته به دستجات و گروههاي سياسي،و عقيده به هدف بزرگ الهي،جهاد را در راه آن از آغاز زندگي شروع و به آن ختم کرد.


    اين دور انديشي حضرت امام به خوبي نشان داد که بيشتر حوادث تلخ زمان حيات پر برکت ايشان سر از دستجات و گروههاي سياسي در مياورد و به همين خاطر بود که دستور انحلال تنها حزب پاک، يعني حزب جمهوري اسلامي را داد تا چهره ي کثيف ديگر احزاب به خوبي نمايان شود و همچنين چهر ه ي پاک حزب جمهوري اسلامي مخدوش نشود و از همه مهمتر نفوذ برخي از افراد غير پاک به اين حزب از دلايل انحلال آن بود.


    در زمان کنوني و بعد از رحلت حضرت امام تمام حوادث تلخ ازجمله: کوي دانشگاه،قتل هاي زنجيره اي،روزنامه هاي زنجيره اي،توهين عدّه اي از نمايندگان دوره ي ششم مجلس به مقام معظم رهبري ( مدظلّه العالي ) مبني بر نوشيدن جام زهر به مانند امام و... همه و همه سر از دستجات و گروههاي سياسي و احزاب در مي اورد.


    حالا خواننده ي گرامي! اگه يه کم سر مبارک را بالا بياري و از بالا به حوادث اخبر و اين اغتشاشات به بهانه ي تقلّب در شمارش آرا رو نگاه کني متوجّه ميشي که همه سر از همين دستجات و گروههاي سياسي و احزاب در مي آورد!


    احزاب اگر خوب هم باشند باز هم منافع خودشون رو در نظر ميگيرند نه نظام جمهموري اسلامي ايران را، تنها حزبي که به طور دقيق با نظام جمهوري اسلامي پيش ميرفت همان حزب جمهوري اسلامي بود که نماينده نظام جمهوري اسلامي بود.

    سلام

    خسته نباشيد

    ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و همچنين سالروز تولد حضرت امام خميني (ره) رهبر کبير انقلاب اسلامي را خدمت شما تبريک و تهنيت عرض مي کنيم.

    در ضمن نزديك به ده ماه است كه شما رو لينك كرده ام.

    پيروز باشيد.

    خبر آمد که ز معشوق خبر مي آيد
    ره گشاييد که يارم ز سفر مي آيد...
    ×××××××××××××××××××××××××
    هيئت مهدي جان(عج)
    دوشنبه شبها - بعد از نماز مغرب و عشا
    با کلام جناب آقاي دکتر نمازي
    و طنين دلنشين حاج مهدي ارضي
    خيابان وليعصر(عج) - اميريه - پل اميربهادر - جنب مسجد حيدري - پايگاه امام مجتبي(ع)
    ××××××××××××××××××××××××
    موفق باشيد .....ياعلي مددي

    انتخابات نزديک است، کانديداها به هر شيوه اي که دلشان بخواهد تبليغ مي کنند.


    يکي وعده‏ي حقيقي مي دهد يکي وعده‏ي دروغ، يکي از دين ميگويد يکي از نان، يکي از راست ميگويد يکي از چپ، يکي از سابقه اش مي گويد يکي از رابطه اش، يکي بدنبال اين است که مردم چه دوست دارند يکي به دنبال صلاح مردم است، يکي از احزاب خط ميگيرد يکي از ولايت فقيه، يکي در عمل پيرو ولايت فقيه است يکي فقط شعار ميدهد، يکي خدمت مي کند يکي خيانت، يکي بعد از انتخاب شدن مردم را فراموش مي کند يکي براي خدمت به مردم خواب هم ندارد، يکي گمان ميکند براي تبليغات هر چه زيادتر پوستر چاپ کند بيشتر راي جمع مي کند يکي با پاکي بسيار، روح مردم را مسخر خود مي کند، يکي دين را وسيله تبليغ خود ميکند يکي هم دين ستيزي مي کند يکي ديگر هم از دين پلي براي خدمت مخلصانه ميسازد ...


    امّا ...


    مهم اين است مردم چگونه کانديداي اصلح را انتخاب مي کنند و به آن راي ميدهند.



    راستي! تو به چه کسي راي ميدهي؟



    + سادات 
    افشاگري و دفاعيه دکتر احمدي نژاد امشب 22:30 از شبکه 3 سيما
    ضمنا دو ميليون خودکار نامريي در حال پخش است لطفا با خودکار خود راي دهيد.
    + تذكر جدي در برابر امتحان الهي 

    با سلام

    بنده تذكر مهم و بجايي به شما دادم و از اهداف اقاي احمدينزاد ميدانم بطوريكه نميتوانيد باور كنيد چون خودم وبلاگ نويس ديني هستم خواستم حداقل وبلاگ نويسان مذهبي حواسشون باشه.

    چند تا سئوال ميگم نميدونم ميدونيد يا نه .بنظرتون چند بار احمدينزاد حرف رهبري رو گوش كرده به ظاهر قضيه و تلويزيون كاري نداشته باشيد من اطلاع دقيق دارم كه حرف شنوي از رهبر نداره از همون سال اول حتي.بهر حال گفتم تا ببينم اينها رو نميدونيد تبليغش رو ميكنيد يا ميدونيد و هدفتون هم خدا نا كرده همون هدفيه كه داره به اون سمت ميره؟؟

    وظعيت خيلي خطرناكه....حداقل شما ميتونيد كه با دفتره آيت الله جوادي عاملي حفظه الله تماس بگيريد و جوياي صحت داستان حاله نوري شويد كه آقاي احمدينزاد در جلوي حداقل 50ميليون نفر ساختگي اعلام كردند.بهتر است آزاده باشيم و خودمون تصميم بگيريم كه كي راست ميگه كي دروغ ميگه.

    والسلام

    پاسخ

    يه چيزي مي گي انگار ما تو غار زندگي مي كنيم و از جريان بي خبريم. مطمئن باش منبع خبرهاي من خيلي موثق تره كه چنين چيزي نيست!!! نمي تونم كه همه ش رو برات بگم. جداي اين، اگه به ظاهر هم بخوايم نگاه كنيم بالغ بر 20 مورد از رهبر با گوش خودم شنيدم كه به انحاي گوناگون از ايشون و تبعيت و دولتش اعلام رضايت و حمايت مي كرد. حتما مي خواي بگي كه رهبر برا دلخوشي من حرف مي زنه و تو درونش چيزي ديگه ايه؟؟ كه اين نفاق و دورويي رهبر رو از رهبريتش مي اندازه. پس ديدي با دو دو تا چاهر ميشه خيلي چيزه رو فهميد. اگه بازم حرف داري آيدي بذار تا آنلاين باهات صحبت كنم... ياحق
    + سنا 

    حضرت عباس به نام فاطمه حساس بود/ خلقت از روز ازل مديون عطر ياس بود/ اي كه شال سبز را كردي به دستت مسخره/ گردنت را مي شكست اين جا اگر عباس بود!!!!!!!!!

    الله اكبر....

    هر كي مي خونه يه صلوات بفرسته!!!!

    + اهميت تحقيق براي كانديداي اصلح 

    با سلام
    بي مقدمه ميگم امسال آقاي احمدينزاد امام ره و يارانش را نشانه گرفته است حتي در اصفهان عليه نوه امام ره سيد حسن هم صحبت کرده .بنده تا چند ماه پيش از حرفهايش خوشم ميامد ولي حال که رهبر گفته اصلح را انتخاب کنيد با تحقيق به نتيجه اين رسيدم که آقاي احمدينزاد اصلح نيست. و اين را هم بگويم که آقاي احمدينزاد همه اين حرفهايش سازماندهي و هدفمند است و از انجايي که فهميدم خيلي خيلي خطرناکتر از اين است که بتوانيم تصورش را هم بکنيم.آگاه باشيد و هشيار و فريب ظاهر را هم نخوريد.يه مثال ميزنم تيمور لنگ که دم بدي و خون مردم را ميريخت. حافظ قرآن کريم بود.
    اصل عمل هست و حرف ملاک نيست مطمئن باشيد خطر بزرگي در پيش است که اگر ملت قفلت کنند فريب ميخورن.همين ايام فاطميه در بيت رهبري همان ماجراي قلم و دوات پيامبر اتفاق افتاد.همان قلم و دواتي که پيامبر در بستر درخواست كرد و ميخواست تا بعد از خودش حضرت علي ع را ولي مومنين گرداند که آن داستان تاسف بار بوجود آمد.بهتر است اينها را بدانيم که رييس جمهور سوگند خوردند که در جهت حفظ نظام و تقويت آن بكوشد و جز صداقت و راستگيي چيزي نگويند در همين حال راه امام ره و ياران امام و کساني که مورد تاييد رهبري هستند را زير سئوال بردند بطوريکه الان دشمنان ميگن که ما اينهمه سال زحمت کشيديم که اين کشور را به اين مشکل دچار کنيم ولي نتوانستيم اينطور که رييس جمهور ايران تخريب کرد تخريب کنيم بهرحال اقاي احمدينزاد بازيچه ديگران شده و هر کاري ميخواهند ميکنند.خبرهاي زيادي دارم که وضع بسيار خطرناک است که نميتوانم بگويم.بهتر اين است که حداقل واقع بين و آزاده باشيم تا گمراه نشويم و ديگران را هم بيدار کنيم چون اين مملکت که به اينجا رسيده يک شبه به دست نيومده و بسيار خونها ريخته شده و بسيار شهيد داده شده پس وظيفه ما سنگين است و بايد از آرمانها و شهدايمان دفاع و نگذاريم که کساني به عناون رييس يه مملکت مملکت را دچار تفرقه و خطر ... کند.

    بنده نميخواهم بگم كه بعد از تحقيقم چه كسي را اصلح ميدانم ولي اين مطلب را بابت اهميت تحقيق در مورد كانديداها متذكر شدم هر چند شما آگاه و بيدار هستيد.
    والسلام

    پاسخ

    سلام. ممنون. نظرتون برا خودتون محترمه.
    + سادات 
    دوست خوبم سلام.اين روزها حسابي خسته شديد.اما در جشن پيروزي دکتر که به حق جشن پيروزي دوباره ي 22 بهمنه خستگيتون در ميره.راستي اين عکساهم واسه رفعش بد نيستhttp://www.dolateyar.ir/view-396.html

    مراسم فردا هم مشت محکمي به دهان اونايي که ميگن دکتر تنهاست.9صبح.از انقلاب تا مسجد دانشگاه شريف...ياعلي
    خيلي جالب بود....
    از نوشته ها لذت بردم.......
    آپ کرديد خبر بديد تا به گوش جان نوش کنم....
    منتظر نگاه سبزتان در وبلاگ زردم هستم.......
    لطف ميکني در نظرسنجي وبلاگم شرکت کني....
    يا حق.....
    + سادات 
    گردهمايي بزرگ حاميان دکتر احمدي نژاد دوشنبه 18 خرداد ساعت 16 مصلي تهران ضمنا اين مراسم بطور زنده از www.khedmattv.com پخش خواهد شد.
       1   2   3      >