سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: فرماندهی ::
:: سنگر ::
قافله شهداء
محسن
اگر اذن دهند سعیم این است که از لاله های خونین بگویم،‏ تا شاید نگاهمان کنند و دستی بر آرند و ما را از این منجلاب دنیا بیرون کشند....
:: تبلیغات سنگر ::
قافله شهداء
:: سامانه پیامک ::

جهت دریافت پیامک با موضوع شهداء و دفاع مقدس عدد 00 را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید.

جهت آگاهی از سامانه ی پیامک قافله شهداء اینجا را کلیک کنید.

::  بایگانی ::
:: یادداشت ها ::
:: نوای آشنا ::

اگه دوست دارید این نوا رو در وبلاگتون داشته باشید این کد رو در قسمت مدیریت قالبتون کپی کنین. این نوا تو مناسبت‌های مختلف و بدون نیاز به تغییر تو کدها توسط صاحب وبلاگ، تغییر می‌کنه.
دانلود این نوا

:: نوای منتخب ::

می خواستم برا امامم بنویسم ولی وقتی دیدم که شهداء برا امامشون اینطور گفته اند، سکوت رو ترجیح دادم.

نه یکبار، بلکه چندبار باید این گزیده وصیتنامه ها رو بخونیم تا شاید بفهمیم که امام (ره) که بود و شهداء چطور فدایی اش بودن.

 

شهید آیت ا.. اشرفی اصفهانی: تمام فقها بالای سرِ ما و دستشان را می بوسیم، همه شان هم مرجع تقلید و صاحب رساله، ولیکن هیچکدام را نمی شود با امام مقایسه کرد.

شهید محراب آیت الله دستغیب: هرکس از امام خمینی اطاعت کند، اطاعت خداوند را کرده است. اگر کسی فرمان امام خمینی را رد کند ،‌ فرمان امام زمان(عج) را رد کرده است. مخالفت امر خدا را کرده است.

شهید آیت الله سعیدی: به خدا قسم؛ اگر مرا بکشید و خونم را به زمین بریزید،‌در هر قطره خون من نام مقدس خمینی را خواهید دید.

شهید آیت الله صدر: در امام خمینی ذوب شوید،‌ همچنان که ایشان در اسلام ذوب شدند.

شهید محراب آیت الله مدنی: دینم امروز به من می گوید باید امروز خودت را فراموش کنی و خود را زیر پای این مرد یعنی امام خمینی بگذاری تا یک قدم بالا بیاید و به دنبال ایشان حرکت کنی.

شهید داود بنی جمال: عکس امام خمینی را در کفنم بگذارید تا خداوند به آبروی این فرزند پاک فاطمه(س) این بنده روسیاه را ببخشد.

شهید سید حمزه سجادیان: ما هرچه داریم از رهبر عزیزمان داریم. ما را از شب تار به روز کشید. مارا از جهنم به بهشت کشید. مارا از خواب غفلت بیدار کرد. ما مرده بودیم زنده مان کرد.

شهید محمود جهان پناه: اماما! ای کاش مرا صد جان می بود تا در راهت که راه خداست بمیرم. آنگاه مرا بسوزانند و خاکسترم را بر باد دهند، آنگاه زنده ام کنند و تا صد بار تکرار نمایند و باز خواهم گفت: « تا خون در رگ ماست، خمینی رهبر ماست.»

شهید عبدالله سعدی: برادران عزیز! مگذارید که جنازه ام بر دوش آنهایی که به امام اعتقاد ندارند، تشییع شود.

شهید سید حمید هاشمی: امام جان! ای کاش مقداری از خاک زیر نعلین شما را پس از شهادتم بر چهره خونینم می پاشیدند تا در روز قیامت،‌ نزد خداوند افتخار نمایم که خاک زیر پای امامم بوده ام.

و ......

حالا بد نیست،‌ چند جمله هم از کسانی بخونیم که خیلی هاشون هیچ سنخیتی هم با ما ندارن ولی نتونستن این خورشید عالمتاب رو کتمان کنند:

بی نظیر بوتو(نخست وزیر سابق پاکستان): رهبرانی مانند امام خمینی،‌ یکبار در قرنها زاده می شوند.

جیمی کارتر(رئیس جمهور سابق آمریکا): آیت الله خمینی در کشورش به عنوان یک قهرمان بزرگ تلقی می شود.

ننسون ماندلا(رئیس جمهور آفریقای جنوبی): رهبری منحصر به فرد امام خمینی بود که توانست با دست خالی،‌ ملت ایران را به پیروزی برساند.

روزنامه ایل جورنو(چاپ ایتالیا): حقیقت انقلاب اسلامی و تفکر آیت الله خمینی بسیار عمیق است و جهان غرب تاکنون از درک آن عاجز مانده است.

روزنامه داگ بلات(چاپ نروژ): امام خمینی شخصیتی بود استوار، و در سختی ها به آرامی تصمیم می گرفت. سخنان وی قانون و قانون وی قرآن بود.

کنت دامارنش(رئیس سابق سازمان جاسوسی فرانسه) خطاب به صدام: در مورد این مرد(امام خمینی) هوشیار باش. هزاران سال است که این امپراتوری(ایران) به عنوان تنها قدرت مسلط کل منطقه شناخته شده است. اکنون در زمان آیت الله خمینی این قدرت چندین برابر شده است.

و ...........

 

حرف آخر هم از رهبرمون:

او آن نخستین بود که دومین نداشت و فاصله میان او و امثال اینجانب، فاصله ای ژرف و ناپیمودنی است .

نه اینجانب که طلبه ای کوچک با کاستی ها و قصور های فراوان است و نه هیچ فرد دیگری در جمهوری اسلامی قادر نیست که به قله آن شخصیت ممتاز و استثنایی دست یابد و خود را با پدر و معمار انقلاب اسلامی و سازنده و پردازنده جمهوری اسلامی مقایسه کند.

چند فراز از بیانات حضرت روح الله (ره) رو هم برا دانلود آماده کردم تا کلام نورانیش، بیشتر ذهن و فکرمون رو جلا بده.
التماس دعای فراوون
یازهرا

خاطره آخرین نماز امام(ره)

فرازهایی از وصیتنامه امام(ره)

ویژگی انقلاب اسلامی

همه در معرض امتحانیم

ما بنده ضعیف خداییم



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 86/3/15 - ساعت 2:43 صبح
لبیک

این سایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس