سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: فرماندهی ::
:: سنگر ::
قافله شهداء
محسن
اگر اذن دهند سعیم این است که از لاله های خونین بگویم،‏ تا شاید نگاهمان کنند و دستی بر آرند و ما را از این منجلاب دنیا بیرون کشند....
:: تبلیغات سنگر ::
قافله شهداء
:: سامانه پیامک ::

جهت دریافت پیامک با موضوع شهداء و دفاع مقدس عدد 00 را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید.

جهت آگاهی از سامانه ی پیامک قافله شهداء اینجا را کلیک کنید.

::  بایگانی ::
:: یادداشت ها ::
:: نوای آشنا ::

اگه دوست دارید این نوا رو در وبلاگتون داشته باشید این کد رو در قسمت مدیریت قالبتون کپی کنین. این نوا تو مناسبت‌های مختلف و بدون نیاز به تغییر تو کدها توسط صاحب وبلاگ، تغییر می‌کنه.
دانلود این نوا

:: نوای منتخب ::

دفاع مدس - قافله شهدا

- سلام بر یادگار سالهای عشق و حماسه، سلام بر لباسهای خاکی آغشته به خون و ماسه، سلام بر سفره های برای هر دو نفر یک کاسه، سلام بر بدو بایست های بشمار سه.
- سلام بر ساحل خروشان بهمنشیر، سلام بر شلیکهای بی هوای اوّلین تک تیر، سلام بر پکیدن هرتانک با یک تکبیر، سلام بر خوابهای خوش تعبیر، سلام بر امدادهای بی تأخیر، سلام بر یک نوجوان و هزار اسیر، سلام بر آیه های بی نیاز تفسیر.
- سلام بر تنها ره سعادت، سلام بر ایمان، جهاد، شهادت، سلام بر سجاده های سرخ عبادت، سلام بر زندگی منهای حقارت، سلام بر آیه اسارت، سلام بر هراس از خسارت، سلام بر آزادگان جبهه اسارت.
- سلام بر لکّه های پایدار خون، سلام بر عشق مساویست با جنون.
- سلام بر ترانه های تنهایی، سلام بر نواهای نینوایی، سلام بر جنگ با رسوایی، سلام بر غزلهای جدایی، سلام بر تاولهای شیمیایی، سلام بر پایان شکیبایی، سلام بر نماز نهایی، سلام بر زخم رهایی، سلام بر وجه خدایی.
- سلام بر ترکشهای مأمور، سلام بر تیرهای معذور، سلام بر اشکهای مستور، سلام بر مختاران مجبور.
- سلام بر عشق آسمانی، سلام بر ارواح آن جهانی، سلام بر پرنده های زندانی.
- سلام بر روزهای پر رمز و راز، سلام بر پرچمهای سرافراز، سلام بر شبهای پر تک و تاز، سلام بر اذان نماز، سلام بر قنوتهای پر سوز و گداز، سلام بر زخمهای باز.
- سلام بر خبره های تخریب، سلام بر اسطوره های تهذیب، سلام بر منتظران بی شکیب، سلام بر سینه های پر لهیب، سلام بر مسافران غریب، سلام بر معصومیّت های بی فریب.
- سلام بر سنگر و سوله، سلام بر خشاب و گلوله، سلام بر تفنگ دو لوله.
- سلام بر میدانهای مین، سلام بر سنگرهای کمین، سلام بر جگر پاره پاره ی زمین، سلام بر اصحاب یمین.
- سلام بر دریاهای دلخسته، سلام بر آتشفشان‏های لب‏بسته، سلام بر سیمرغان پر شکسته، سلام بر مهاجران هم‏دسته، سلام بر سبکباران از قفس رسته.
- سلام بر دست شستگان از جسم و جان، سلام بر بی غصگان آب و نان، سلام بر سه طلاقه کردگان خانمان.
- سلام بر سنگرسازان بی سنگر، سلام بر قایق سواران بی لنگر، سلام بر مین شکاران بی اگر.
- سلام بر شانه های لرزان، سلام بر چشمان باران، سلام بر قبرهای یاران، سلام بر کارون و کرخه نور و نیسان.
- سلام بر لبهای خشکیده، سلام بر نخلهای خسبیده، سلام بر میوه های رسیده.
- سلام بر سوره های مقاومت، سلام بر جانهای پرطاقت.
- سلام بر سوت انفجار، سلام بر سوره انفطار، سلام بر شبهای تیره و تار، سلام بر چشمهای بیدار، سلام بر پلکهای خمار، سلام بر لحظه های بی تکرار، سلام بر معجزه های ایثار.
- سلام بر  خط شکنان اضطراب، سلام بر شب بیداران پر التهاب، سلام بر یک دست تفنگ یک دست کتاب، سلام بر نامه های بی جواب، سلام بر بچه های ابوتراب(ع).
ادامه مطلب...

 قافله شهداء Qafeleh.ir

   نوشته شده توسط : محسن در 89/6/30 - ساعت 2:49 صبح
لبیک

   .

به زودی این قسمت تکمیل خواهد شد.



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 89/3/23 - ساعت 9:0 عصر
لبیک

سامانه پیامک قافله شهداءبعد از پست موبایل خاکی 1 و 2 (و اینکه عنوان شد چه لزومی برای کار در این عرصه وجود دارد) و راه اندازی سامانه پیامک قافله شهداء بحمدلله استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفت و ما را بر آن داشت تا در جهت رفع نواقص احتمالی آن سعی و تلاش نماییم. لذا از آنجایی که سامانه ی قبلی بصورت دستی و توسط شخص انجام می شد و مشکلاتی نظیر عدم دسترسی و جواب دهی سریع و به موقع، عدم توانایی در ارسال پیامهای گروهی متعدد در فواصل زمانی کوتاهتر و ... را پیش رو داشت بحول و قوه الهی و مدد از شهداء سامانه ی جدید پیامک قافله شهداء را در سالروز عملیات پیروزمندانه ی فتح المبین و در آغاز سال 89 (سال همت و کار مضاعف) راه اندازی می نماییم و امید آن داریم که بتوانیم در ترویج این فرهنگ مقدس در بین عموم قدمی هرچند ناچیز برداریم.
تذکرات:
1- مهمترین مسئله و دلیل راه اندازی این طرح، ترویج این مطالب در بین عموم بوده که تقاضا داریم دوستانی که پیام دریافت می کنند حتماً، حتماً و حتماً در گسترش آن کوشا بوده و به دیگر دوستانشان نیز ارسال نمایند تا در این خیر سهیم و شریک باشند.
2- با توجه به راه اندازی این سامانه ی جدید فعلا هر هفته مطالب و پیامها به روز رسانی خواهد شد.
3- برای عضویت در سامانه z را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید. در صورتیکه درست انجام داده شود بلافاصله پیامی دریافت خواهید کرد.
4- برای دریافت توضیحات و عناوین ارسال پیام عدد 00 ( دو صفر با عدد و بدون اضافه کردن چیزی) را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید. در صورتیکه درست انجام داده شود بلافاصله پیامی دریافت خواهید کرد.
5- جهت دریافت پیام در هر موضوع، عدد مربوطه (بدون هیچ عدد و حرف اضافه و بصورت عددی، نه حروفی) را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید. (پیام شهداء: p1    شعر: s2    – فرهنگ جبهه / آیا می دانید: f3    – ولایت و رهبری: v4    – مناسبتها/احادیث : m5)
6- علاوه بر این پنج بخش، بخشهای دیگری نظیر داستانک، اخبار و ... نیز در دست آماده سازی است که به محض آماده شن اطلاع رسانی خواهد شد.
7- مجددا یادآوری می شود که با توجه به بروز رسانی این بخشها بصورت هفتگی، هر شخص در صورتی که در طول هفته مجددا شماره ای را ارسال کند همان پیام قبلی برایش ارسال خواهد شد و در صورت نیاز به پیام جدید می بایست از شنبه ی هفته ی بعدی مجددا شماره بخش مورد نظر و درخواست خود را ارسال نماید.
8- بی شک نظرات و پیشنهادات شما و همچنین ارسال پیامهای مرتبط توسط شما عزیزان، ما را در این امر بیش از پیش یاری خواهد کرد.
لذا تقاضا می شود از شماره ی قبلی فقط جهت ارائه نظرات و ... استفاده شده و با آن شماره تقاضای ارسال پیام نفرمایید.

با تشکر و التماس دعااااااااای فراووون، محسن – قافله شهداء
دوم فروردین 1389

برای آگاهی و ثبت نام در طرح قافله قاریان قرآن شهداء بر روی عکس زیر کلیک کنین.
http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/qafelehshohada/120.gif


 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 89/1/2 - ساعت 10:43 صبح
لبیک

سال 88 که به فرموده رهبر سال اصلاح الگوی مصرف بود داره تموم میشه و هر کدوممون می تونیم از خودمون بپرسیم چقدر تونستیم به این امر مهم جامه ی عمل بپوشونیم. مطلبی که اونقدر تو زندگی اهمیت داره که می طلبه سالهای سال رو این موضوع کار بشه. از کارهای مهم تو سطح کلان کشور تا کوچکترین کارها تو زندگی شخصی هر کدوممون. قصد بحث در این باره تو اینجا رو ندارم و فقط خواستم یه گریزی به زندگی اون اسوه های فراموش نشدنی تو دوران دفاع مقدس بزنم و ببینیم که اونا به این امر مهم چقدر بها می دادن. این فرازهایی خیلی کوتاه از اصلاح الگوی مصرف تو جبهه هاست:
- جیره و لباس که می آ‌وردند، تدارکات موظف بود که نسبت به استفاده از اونا مراقبت ویژه کنه. حتی قرار شده بود اگه وسیله ای از ماه قبل اضافه مونده تو این ماه مجدد درخواست نشه.
- تو بحبوحه  جنگ که کشور زیر فشار بود و بنزین سهمیه بندی شه بود قرار شد که مینی بوسها وظیفه ی جابجایی مسئولان گردان رو تو منطقه به عهده بکشن و هر نفر با یه ماشین تردد نکنه. با اینکه هوا خیلی گرم بود ولی همه این قانون رو خیلی راحت قباصلاح الگوی مصرف در جبهه - قافله شهداول کردن.
- بعد از عملیات والفجر 8 یکی از روزها که داشتیم تو آشپزخونه غذا می پختیم یه دفعه برق قطع شد. گرمای اون 30 تا اجاق بزرگ و نبود تهویه و پنکه کار رو خیلی سخت کرده بود. مسئولین دیگه داشتن قانع میشدن که برای اون چند هزار نفر کنسور تهیه بشه؛ اما یکی از آشپزها گفت: نیازی نیست. سر و صورتش رو با چفیه ی خیس پوشوند و یه مقدار یخ هم تو پیراهنش ریخت و رفت تو آشپزخونه. مدت زیادی نگذشته بود که اولین دیگ غذا آماده شد و اومد بیرون.
اون آشپز چند بار این کار رو تکرار کرد و با هر سختی که بود غذا رو آماده کردتا اون همه غذای نیمه کاره هدر نره و از همه مهمتر کلی کنسرو بیهوده تهیه نشه.
- جواد فخاری وضعش خیلی خوب بود ولی خیلی ساده می گشت. بهش می گفتیم: این پوتین چیه؟ بندش هم که با سیم تلفنه..!!
می گفت: برا جبهه هرچی صرفه جویی کنیم و چیزی رو که واقعا نیاز نداریم، نگیریم بهتره .....
- برا یکی از عملیاتها داشتیم آذوقه می بردیم خط مقدم که تو راه ماشینمون رو زدن. آتیش داشت شعله می کشید که دیدم فرمانده لشگر که همراهمون بود سریع از ماشین پرید بیرون و از دل آتیش کارتنهای سالم رو دا آورد تا هم خسارت زیاد نشه و هم دست خالی پیش نیروها نریم.
- تو فاو بودیم. بعد از عملیات، عراقیها کلی تجهیزات گذاشته بودن و رفته بودن عقب. چند تا از بچه ها مقداری از این وسایل رو بی حد و حساب داشتن مصرف می کردن که یکی از بچه ها اومد جلو و گفت: برادرا! درسته این امکانات مال دشمن بوده اما الان به غنمیت اسلام در اومده و بیت المال محسوامام و اصلاح الگوی مصرف - قافله شهاءب میشه. مواظب باشین حیف و میل و اسراف نشه.
آخرینش رو هم از زبان یکی از بستگان مقتدای همه ی شهدا "حضرت روح الله(ره)" نقل می کنم تا مراد و مریدان رو بهتر بشناسیم:
- یک بار خدمت امام بودیم. ایشان می بایست پمادی رو به پاهاشون می مالیدن. کارشون با پما که تموم شد یه برگه دستمال کاغذی رو چهار تیکه کردن و با یکی از تیکه ها پایشون رو پاک کردن و ما بقی رو تو جعبه ش گذاشتن تا بعدا استفاده کنن.
به ایشان گفتم: اگه برنامه زندگی اینطوریه که همه ی ما جهنمی هستیم چون اصلا نمی تونیم اینطوری مراعات کنیم. ایشان فرمودند:‌ شما اینطور نباشید، اما باید رعایت کنین.
برای آگاهی و ثبت نام در طرح قافله قاریان قرآن شهداء بر روی عکس زیر کلیک کنین.
http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/qafelehshohada/120.gif


 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 88/12/7 - ساعت 12:35 صبح
لبیک

قبل از هر چیز اول اینجا رو کلیک کنین و این پست رو بخونین تا تو جریان کار قرار بگیرین.
موبایل خاکی2 - قافله شهداء 
با توجه به توضیحات پست موبایل خاکی(1)، بدون مقدمه می ریم سراغ ورژن 2 موبایل خاکی که امیدوارم مورد قبول شهداء و استفاده شما قرار بگیره. این ورژن تو چهار بخش خدمتتون عرضه می شه: کلیپ، صوت، تم و پشت زمینه و اس ام اس یا همون پیامک فرهنگستان....

برا دانلود رو هر گزینه کلیک راست کرده و گزینه save target as رو بزنین.

1- کلیپ:
   نوشته شده توسط : محسن در 88/8/29 - ساعت 11:0 صبح

ضمن تشکر از همه عزیزانی که در برپایی اولین دوره این مسابقات با ما همکاری کردند، علی الخصوص آقای فخری مدیریت محترم پارسی بلاگ، تمامی حامیان معنوی مسابقه که نامشان در ذیل پست اصلی مسابقه درج شده بود، علی الخصوص سرور گرامی مدیر وبلاگ شلمچه و تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه، نتایج این دوره به شرح زیر به اطلاع رسانده می شود:
نفر اول: جناب آقای میثم میرهادی
نفر دوم: مرضیه اله بخش
نفر سوم: فاطمه موسوی
همچنین پنج شرکت کننده محترم که نامشان به قید قرعه انتخاب شده است: آقایان محمد هادی محرابی و مجید کاشفی و خانمها زهرا طالبی صدیق، آمنه واحدی و هدی سادات رضایی که جوایزشان به نشانی شان ارسال خواهد شد.

به امید حضور گرم و نورانی مجدد این دوستان و دیگر عزیزان در مسابقه های بعدی
مسئول اجرایی مسابقه قافله قاریان قرآن شهداء
7 شهریور 1388 

ضمناً سوالات و پاسخ صحیح آنها به شرح ذیل است:ادامه مطلب...

 قافله شهداء Qafeleh.ir

   نوشته شده توسط : محسن در 88/6/7 - ساعت 7:1 صبح

بحول و قوه الهی اولین دوره مسابقه قافله قاریان قرآن شهداء طبق برنامه برگزار می شود.عزیزانی که مایل به شرکت در مسابقه هستند می بایست ابتدا فایل سوالات(تحت برنامه word) را دانلود کرده و پس پاسخ دادن ذخیره کرده و تا ساعت 19 (به درخواست دوستان تا 22 تمدید شد) به ایمیل قافله شهداء qafeleh.ir@gmail.com  یا info@qafeleh.ir ارسال نمایند. به پاسخهایی که پس از زمان مقرر ارسال شود ترتیب اثری داده نخواهد شد. (جهت سهولت در دانلود سوالات و عدم بروز مشکل سوالات در چند سرور مجزا آماده برای دانلود می باشد.


سوالات مسابقه قافله قاریان قرآن شهداء
سرور اول
سرور دوم

به امید خدا نتایج مسابقه طبق برنامه مشخص شده در پست قبلی، به اطلاع عموم خواهد رسید. 
در طول مدت مسابقه و در صورت بروز مشکلی یا سوال داشتن می توانید از طریق آیدی بنده سوالات را بصورت آنلاین مطرح نمایید.

با تشکر
مسئول اجرایی مسابقه قافله قاریان قرآن شهداء



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 88/5/26 - ساعت 6:0 عصر

<      1   2   3   4      >
این سایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس