• وبلاگ : قافله شهداء
  • يادداشت : عاشق واقعي حضرت زهراء (س)
  • نظرات : 3 خصوصي ، 36 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     


    سلام بر برادر عزيزم البته اگر بنده حقير را قابل برادري بدانيد. دل گرفته ام با ديدن وبلاگ شما خيلي شاداب شد. با توجه به اينکه مي گويند پييکر شهيد برونسي را پيدا کرده اند نمي دانم که دوست دارم که خودش باشد يا ...چون هم رزمانش مي گويند او نيست .پسرشان هم مي گويد پدرم نمي ايد چون خودش گفته.شما چه مي گوئيد؟

    به هر حال شما که دلي در دل شهدا داريد اگر که دلتان گرفت و بغض در گلويتان ترکيد ياد ما هم باشيد.دعايمان کنيد بمانيم و دين را ماندگار کنيم و آنگاه که خواستيم از خاک به افلاک رويم جزء با شهادت نرويم.

    به ما هم سر بزنيد.http://www.oizanlou.blogfa.com

    اميد/محب الشهدا


    salam link shodid ghabel bodam linkam konid.ya ali
    + حامد هوشمند 
    خيلي خوب بود اميد وارم هميشه سالم باشي.
    + م.ض 

    سلام. دو سال پيش مشهد با جمعي رفتيم خدمت همسر شهيد برونسي. فرمودن براي ازدواج همه فرزندانشون شهيد تاييد کردن افراد رو از طريق عالم رويا . زينب شهيد برونسي هم تازه ازدواج کرده بودن که شهيد اينبار هم با توسل دخترشان از ايشان دلجويي کرده بودن و تاييد خودشان را اعلان کرده بودن.

    شهدا نزد حق روزي ميخورند و دستشان باز است

    شادي روح امام وشهدا صلوات

    يا اميرالمومنين مدد سيدي

    20رمضان 1389

    سلام عليکم:
    الحمدالله ماهي ديگر فرارسيد تا برايم بهانه اي باشد تا يکي ديگر از دستنوشته هاي ارزشمند شهيدعبدالحميد را در وبلگشان بگذارم.باشد که انشاالله ذره اي باعث هدايتم باشد ان شاءالله.
    من الله التوفيق.
    التماس دعا...
    حميده فتاحيان
    سلام..خسته نباشيد..من هم در باره شهدا مينيسم...خصوصا درباره شهيد برونسي....با آقاي عاكف كه صحبت ميكردم....اجازه برداشت از كتاب رو داده بودند....به هر حال خوشحال ميشم به سنگر ماهم سر بزنيد...
    سلام بزرگوار .به روز نميكنيد؟
    سلام دوست بزرگوار . شهدا هر يك به تنهائي دنيائي از اخلاق و عرفان و معرفتند . اي كاش امثال من عقب مانده از قافله هم اندكي در اين حالات تامل ميكردم و بجاي دابستگي به دنيا كمي هم توشه براي اخرت خويش فراهمخ مينمودم . مرا نيز دعا كنيد كه توفيق اين را بيابم . بدرود.

    خدايا به تو پناه ميبريم از آن روزي كه لباسهاي خاكي را با خاك عوضي بگيريم و به ولايت و رياست به يك چشم نگاه كنيم. وظيفه و نتيجه را يكي بدانيم، شهادت را خسارت بپنداريم و راه شهداء را با خودشان خاك كنيم.


    دير يا زود، همه ما خواهيم رفت. همه ما به سوي مقصد اصلي و جايگاه هميشگي كوچ خواهيم كرد، آري در رفتن هيچ شكي نيست، مهم چگونه رفتن است.

    سلام وبلاگ زيبا و آموزنده اي داري در پناه خدا موفق و پايدار باشي خوشحال مي شم به وبلاگ ما هم سري بزني،موفق باشيد ان شاءالله... التماس دعا يا علي

    سلام

    اينا اسوه هاي پاكي و شجاعت بودندن

    زيبا بود

    موفق باشيد

    با سلام
    مگو چندين که مغزم را برفتي
    کفايت کن تمام است آنچه گفتي
    ازحضور شما بسيار خوشحال و خرسندم از اينكه به وب ناقابل حقير سرى زديد متشكرم
    اسباب كشي اجباري مرا ببخشيد از اين به بعد در ادرس جديد در خدمت دوستان خواهم بود
    ادامه مقاله"به روزترين؟؟دموكراسي غربي يا حكومت ديني؟؟در خدمت شما هستم
    التماس دعا
    http://meshkat1.parsiblog.com/

    پيامبر عزيزمون (ص) : سياتي زمان علي امتي لا يبقي من القرآن و لا من الاسلام الا اسمه يسمون به و هم ابعد الناس منه مساجد هم عامره و هي خراب من الهدي



    ( بحار الانوار ج52)




    زماني بر امت من خواهد آمد كه از قرآن كريم جز خط و نقش و نگار نماند و از اسلام نماند جز اسم آن مردم به اصطلاح و ظاهرا مسلمانند ولي آنها از اسلام به دورند . مسجدهاي آنان با بنا هايي بزرگ و با شكوه و ظاهرا آباد است ولي از هدايت و اصلاح مردم خراب و بي خاصيت و بي اثر است .





    الان همان زمان است مردم به اصطلاح مسلمانند ولي رفتار و كردار آن ها مغاير و متضاد با اسلام هست .



    مساجد پر زرق و برق شده ولي جايگاه انسان سازي و پايگاه رشد و اعتقاد و ايمان مردم نيست بلكه فقط وسيله شده براي هموار كردن مسير بعضي كارهامون .





    انتظر و الفرج و لا تياسو من رحمه الله فان احب الاعمال الي الله عزوجل انتظار الفرج

    سلام.ضمن عرض تبريك سوم تير.اميد به داشتن ايراني اباد و ازاد در پرتو و انديشه هاي اسلام ناب محمدي(ص).با محوريت عدالت ورزي ....با مطبي به عنوان سوم تير وبلاگ آدمكها اپديت شد./.شاد باشيد و پاينده.ياحق
    متن زير، آخرين دست نوشته ي دكتر مصطفا چمران مي باشد كه چند دقيقه قبل از شهادت آن را نگاشته است.

    ((اي حيات! با تو وداع مي کنم، با ... .))
       1   2   3      >