سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: فرماندهی ::
:: سنگر ::
قافله شهداء
محسن
اگر اذن دهند سعیم این است که از لاله های خونین بگویم،‏ تا شاید نگاهمان کنند و دستی بر آرند و ما را از این منجلاب دنیا بیرون کشند....
:: تبلیغات سنگر ::
قافله شهداء
:: سامانه پیامک ::

جهت دریافت پیامک با موضوع شهداء و دفاع مقدس عدد 00 را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید.

جهت آگاهی از سامانه ی پیامک قافله شهداء اینجا را کلیک کنید.

::  بایگانی ::
:: یادداشت ها ::
:: نوای آشنا ::

اگه دوست دارید این نوا رو در وبلاگتون داشته باشید این کد رو در قسمت مدیریت قالبتون کپی کنین. این نوا تو مناسبت‌های مختلف و بدون نیاز به تغییر تو کدها توسط صاحب وبلاگ، تغییر می‌کنه.
دانلود این نوا

:: نوای منتخب ::

امروز می خواهم یکی از افتخارات کشور عزیز اسلامیمان را به شما معرفی کنم. براستی اگر نبودند امثال این خانواده ها که در جنگ تحمیلی از همه چیز خود گذشتند ما هم الان وضعیتی بهتر از عراق و بسیاری از مستعمره های آمریکا نداشتیم.
شهیدان قریشی - روستاری برغان کرج - قافله شهداءشهیدان
سیدعباس، سیدجمال، سیدمحمد و سیدعلی‌اصغر قریشی در روستای برغان از توابع شهرستان کرج در خانواده‌ای مذهبی و عاشق اهل بیت(ع) بدنیا آمدند. تربیت صحیح پدر و مادر که خود از متدینین و معتمدین منطقه بودند، باعث شد که این عزیزان در مسیر اسلام و قرآن پرورش یافته و خود را فدایی انقلاب و امام نمایند. علاوه بر این چهار شهید گرانقدر که  در  فاصله حدود ‌یکسال به شهادت رسیدند، عموی بزرگوارشان (شهید سیدکمال قریشی) که به علت فعالیتهای انقلابی توسط منافقین کوردل در محل کارش ترور شد و به شهادت رسید و پسرعمویشان (شهید سیدمحمود قریشی) که در عملیات خیبر به فیض شهادت نایل آمد، باعث سربلندی بیشتر این خانواده گردیده است تا همگان – علی الخصوص دشمنان این نظام – بدانند که، هستند خانواده‌هایی که به جهت اعتلای نام اسلام و کشور عزیزمان، پاره تن و عزیزان خود را در این راه فدا نمایند.
روحشان شاد و راهشان پُر رهرو باد.


شهید سیدعباس قریشی - قافله شهداءشهید سید عباس قریشی
تاریخ تولد:1341
تاریخ و محل شهادت:24 بهمن 1364– فاو
فرارزهایی از وصیتنامه شهید:
خداوندا! تو می دانی که من گنهکارم و روسیاهم، ان شاء ا.. مرا ببخشی. مادرعزیزم دوست دارم راهی را که عمو و محمودعزیز رفتند، بروم. خوشا به سعادت شما خانواده‌های شهدا که جای خود را در بهشت گرفته‌اید.ای امت رسول ا..! مبادا پشت به امام عزیزمان کنید. زیرا اگر قدر امام را ندانیم‌خود در ‌محضرالهی‌باید پاسخگو باشیم.چون امام،آیت‌حق است. امام نجات دهنده مسلمین است؛ امام دلسوز ما است. هر جانداری احتیاج به آب دارد تا زنده و سیراب بماند و خون سرخ ما آبی است برای درخت اسلام عزیز تا زنده بماند.




شهید سیدجمال قریشی - قافله شهداءمداح اهل بیت شهید سید جمال قریشی

تاریخ تولد: 1342
تاریخ و محل شهادت:17 تیر 1365– مهران
فرارزهایی از وصیتنامه شهید:
ای خدای بزرگ! خود می دانی که تنها آرزویم چیست. خدایا! دلم برای شهادت خیلی تنگ شده است. خدایا! برای من ننگ است که این همه شهدا را دیدم و بخواهم در بستر با مرگ طبیعی از دنیا بروم. برای من، خالقا! ننگ است که دوستانم، همرزمانم با فیض شهادت در صف انبیاء و شهدای کربلای حسین قرار بگیرند و من در بستر بمیرم. پدرجان! اگر برادرت و برادرزاده‌ات و دو فرزندت شهید شدند، مبادا اگر برادرانم خواستند به جبهه بروند مانع شوی، اگر تمام  فرزاندانت شهید شوند باید همه به جبهه بروند و اسلام را در تمامی دنیا سرافراز کنند.




شهید سیدعلی اصغر قریشی - قافله شهداءمعلم شهید سید علی اصغر قریشی

تاریخ تولد: 1339
تاریخ و محل شهادت:5 بهمن 1365–  شلمچه
فرارزهایی از وصیتنامه شهید:
از شما می‌خواهم مبادا در مقابل این موهبت الهی که اگر نصیبم شد ناسپاسی کنید. پدرم! مگر شما نمی‌گوئیدکاش من به جای حسین(ع) داغ از دست‌دادن فرزندان خود را تحمل می‌کردم، حال مگر خمینی فرزند حسین نیست،مگر جبهه‌های ما کربلانیست.
اگر کسی الان مطیع امام نباشد، اگر الان کسی باشد که توجه به جبهه نکند در زمان ظهور امام زمان(عج) هم در مقابل امام زمان خواهد ایستاد.... اگر واقعاً عاشق اباعبدا.. (ع) هستید بیایید زوار کربلا شویم؛ و زوار کربلا هم اکنون در جبهه مشغول نبرد است تا ان شاء ا.. راه کربلای حسینی را باز نماید.





شهید سید محمد قریشی - قافله شهدا
مداح با اخلاص اهل بیت
شهید سید محمد قریشی

تاریخ شهادت: 12 مهر 1365








شهید سید کمال قریشی - قافله شهداء
انقلابی و مجاهد خستگــی ناپذیــر
شهید سید کمال قریشی
تاریخ شهادت: 14 مرداد 1360








شهید سید محمود قریشی - قافله شهدا
شهید سید محمود قریشی
تاریخ شهادت: اسفند ماه 1362
تاریخ رجعت پیکر مطهر:بهمن ماه 1375

 

 

اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

 



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 85/8/21 - ساعت 5:48 عصر
لبیک

این سایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس