سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: فرماندهی ::
:: سنگر ::
قافله شهداء
محسن
اگر اذن دهند سعیم این است که از لاله های خونین بگویم،‏ تا شاید نگاهمان کنند و دستی بر آرند و ما را از این منجلاب دنیا بیرون کشند....
:: تبلیغات سنگر ::
قافله شهداء
:: سامانه پیامک ::

جهت دریافت پیامک با موضوع شهداء و دفاع مقدس عدد 00 را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید.

جهت آگاهی از سامانه ی پیامک قافله شهداء اینجا را کلیک کنید.

::  بایگانی ::
:: یادداشت ها ::
:: نوای آشنا ::

اگه دوست دارید این نوا رو در وبلاگتون داشته باشید این کد رو در قسمت مدیریت قالبتون کپی کنین. این نوا تو مناسبت‌های مختلف و بدون نیاز به تغییر تو کدها توسط صاحب وبلاگ، تغییر می‌کنه.
دانلود این نوا

:: نوای منتخب ::

سامانه پیامک قافله شهداءبعد از پست موبایل خاکی 1 و 2 (و اینکه عنوان شد چه لزومی برای کار در این عرصه وجود دارد) و راه اندازی سامانه پیامک قافله شهداء بحمدلله استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفت و ما را بر آن داشت تا در جهت رفع نواقص احتمالی آن سعی و تلاش نماییم. لذا از آنجایی که سامانه ی قبلی بصورت دستی و توسط شخص انجام می شد و مشکلاتی نظیر عدم دسترسی و جواب دهی سریع و به موقع، عدم توانایی در ارسال پیامهای گروهی متعدد در فواصل زمانی کوتاهتر و ... را پیش رو داشت بحول و قوه الهی و مدد از شهداء سامانه ی جدید پیامک قافله شهداء را در سالروز عملیات پیروزمندانه ی فتح المبین و در آغاز سال 89 (سال همت و کار مضاعف) راه اندازی می نماییم و امید آن داریم که بتوانیم در ترویج این فرهنگ مقدس در بین عموم قدمی هرچند ناچیز برداریم.
تذکرات:
1- مهمترین مسئله و دلیل راه اندازی این طرح، ترویج این مطالب در بین عموم بوده که تقاضا داریم دوستانی که پیام دریافت می کنند حتماً، حتماً و حتماً در گسترش آن کوشا بوده و به دیگر دوستانشان نیز ارسال نمایند تا در این خیر سهیم و شریک باشند.
2- با توجه به راه اندازی این سامانه ی جدید فعلا هر هفته مطالب و پیامها به روز رسانی خواهد شد.
3- برای عضویت در سامانه z را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید. در صورتیکه درست انجام داده شود بلافاصله پیامی دریافت خواهید کرد.
4- برای دریافت توضیحات و عناوین ارسال پیام عدد 00 ( دو صفر با عدد و بدون اضافه کردن چیزی) را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید. در صورتیکه درست انجام داده شود بلافاصله پیامی دریافت خواهید کرد.
5- جهت دریافت پیام در هر موضوع، عدد مربوطه (بدون هیچ عدد و حرف اضافه و بصورت عددی، نه حروفی) را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید. (پیام شهداء: p1    شعر: s2    – فرهنگ جبهه / آیا می دانید: f3    – ولایت و رهبری: v4    – مناسبتها/احادیث : m5)
6- علاوه بر این پنج بخش، بخشهای دیگری نظیر داستانک، اخبار و ... نیز در دست آماده سازی است که به محض آماده شن اطلاع رسانی خواهد شد.
7- مجددا یادآوری می شود که با توجه به بروز رسانی این بخشها بصورت هفتگی، هر شخص در صورتی که در طول هفته مجددا شماره ای را ارسال کند همان پیام قبلی برایش ارسال خواهد شد و در صورت نیاز به پیام جدید می بایست از شنبه ی هفته ی بعدی مجددا شماره بخش مورد نظر و درخواست خود را ارسال نماید.
8- بی شک نظرات و پیشنهادات شما و همچنین ارسال پیامهای مرتبط توسط شما عزیزان، ما را در این امر بیش از پیش یاری خواهد کرد.
لذا تقاضا می شود از شماره ی قبلی فقط جهت ارائه نظرات و ... استفاده شده و با آن شماره تقاضای ارسال پیام نفرمایید.

با تشکر و التماس دعااااااااای فراووون، محسن – قافله شهداء
دوم فروردین 1389

برای آگاهی و ثبت نام در طرح قافله قاریان قرآن شهداء بر روی عکس زیر کلیک کنین.
http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/qafelehshohada/120.gif


 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 89/1/2 - ساعت 10:43 صبح
لبیک

این سایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس