• وبلاگ : قافله شهداء
  • يادداشت : مجيد سوزوکي ≠ مجيد خدمت
  • نظرات : 12 خصوصي ، 65 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام.

    خيلي سخت نگيريد، من يه همكلاسي داشتم كه سال آخر جنگ، توي تعطيلات تابستوني، به واسطه برادرش به جبهه رفت و شهيد شد. اولين تاثيري كه خبر شهادت اون روي من و دوستانش گذاشت، تعجب بود، چون اصلا بهش نمي خورد، اما توي اون يكي دوماه جبهه چي به سرش اومده بود، خدا ميدونه.
    به هر صورت، حر رياحي، هم تا آخرين روز قبل از عاشورا، عضو سربازان دشمن امام حسين، و بلكه فرمانده دشمنان امام حسين بود. سخت نگيريم به ياران واقعي خدا. به دشمن واقعي خدا سخت بگيريم. كه خدا گفته، اشداء علي الكفار و رحماء‏بينهم. به كفار سخت مي گيرن و به هم كيشان خودشون دل رحم هستن.
    در ضمن اگه آقاي دهنمكي ميخواست واقعيت رو بطور كامل بيان كنه،‏ اونوقت كارش ميشد مستند. مستندهم با داستاني،‏ تفاوت داره. به نظرم اخراجيهاي 2- هم براي اين بود كه همه بفهمن مستند با داستاني فرق داره. همين حرفها رو به جناب حاتمي هم ميزدن كه چرا مطالبي كه تو توي فيلمهات ميذاري،‏ از نظر تاريخي مشكل داره. اما الان بعد از رفتنش همه به به و چه چه ميكنن. دنيا همينه. ما هم همينيم. خوش بحال كساني كه خودشون، خودشون رو از خواب بيدار ميكنن.

    پاسخ

    سلام عزيز گرامي- اولا ممنون که به وبلاگ خودت سرزدي و سرافرازم کردي. ثانيا اگه يه بار ديگه بصورت دقيق اين پست و جوابهايي که به کامنتهاي ديگر دوستان دادم رو بخونين متوجه مي شين که صد در صد تحول عده اي از رزمندگان تو جبهه مورد تاييد همه ماست و بسيازي رو هم حقير مي شناسم که اينچنين در جبهه متحول شده اند ولي بازم مي گم که حرف من تحريف کامل يه واقعيته. اگر اين شهيد برا خانواده شما بود و در حاليکه هيچ چنين خصوصياتي رو نداشت و آنوقت بهش نسبت لات و سيگاري بودن و دنبال ناموس بودن و قمه کشي و خيلي چيزها رو که اصلا هيچ رابطه اي با اونا نداشته رو مي دادن شما چه حسي بهت دست مي داد. همون حرّي رو که شما مثال زدين وقتي متحول شد اون دقايق آخر با چه حالتي پيش حسين(ع) اومد و با حالت متحول شده به شهادت رسيد نه اينکه تا آخرين لحظه ها (لحظات لقاي پروردگار) هم فحش .... بده و ...... . در مورد مطلب دومتون هم تو پست اشاره کردم که اگه مي گيم داستانيه و با مستند فرق داره پس حداقل يه گوشه هاش بايد با واقعيت سازگار باشه نه فقط اسم رو از يه شهيد برداريم و هر چي دلمون خواست بهش نسبت بديم. دعامون کنين فراووون - يازهرا