سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: فرماندهی ::
:: سنگر ::
قافله شهداء
محسن
اگر اذن دهند سعیم این است که از لاله های خونین بگویم،‏ تا شاید نگاهمان کنند و دستی بر آرند و ما را از این منجلاب دنیا بیرون کشند....
:: تبلیغات سنگر ::
قافله شهداء
:: سامانه پیامک ::

جهت دریافت پیامک با موضوع شهداء و دفاع مقدس عدد 00 را به شماره 30007650001978 ارسال نمایید.

جهت آگاهی از سامانه ی پیامک قافله شهداء اینجا را کلیک کنید.

::  بایگانی ::
:: یادداشت ها ::
:: نوای آشنا ::

اگه دوست دارید این نوا رو در وبلاگتون داشته باشید این کد رو در قسمت مدیریت قالبتون کپی کنین. این نوا تو مناسبت‌های مختلف و بدون نیاز به تغییر تو کدها توسط صاحب وبلاگ، تغییر می‌کنه.
دانلود این نوا

:: نوای منتخب ::

طرح نامه ای به مادر یک شهید - قافله شهداء www.Qafeleh.irایام میلاد حضرت زهرا(س) که نزدیک میشه جنب و جوش قشنگی بین مردم می افته. همه به بهونه روز مادر میخوان کاری برای مادرانشون انجام بدن. خرید هدیه، سرزدن، احوالپرسی، نوشتن چند خط نامه با مادران و ...
اما تو همین گوشه و کنار شهرمون خیلی از مادرها هستند که سالها چشمشون به در مونده تا پسرشون رو ببینن. حتی با اینکه سالهای ساله از عروج و شهادت عزیزانشون گذشته هنوز با شنیدن نام پسرشون دلشوره ای عجیب سراغشون میاد و دلشون هوایی میشه. مخصوصا اونایی که تک فرزندشون رو فدایی انقلاب کردند. (مثل + و + و +)
اگه بچه های اون مادرها الان بودند حتما اونا هم تو این ایام کاری برای مادرانشون می کردند. حالا بد نیست تو این ایام ما بجای شهدا، برای اون مادرها فرزندی کنیم و یادشون کنیم. برا همین قراره ان شاء الله تو این طرح "نامه ای به مادر یک شهید" از زبون شهدا برای مادران صبور و عزیزشون چند خط بنویسیم و بهشون هدیه کنیم. حتماً خود شهدا هم این کارمون خوشحال میشن و ان شاء الله برامون دعا می کنن.
پس اگه مایلید تو این طرح شرکت کنید به این تذکرات توجه کنید:
1- خطاب این نامه می تونه به مادر یک شهید مشخص مثل سرداران شهید، شهدای شهرمون یا شهدای هسته ای (علی الخصوص شهید احمدی روشن که اولین سال هست که جاش پیش مادرش خالیه و نمی تونه حضوری به مادر تبریک بگه) باشه یا خطاب به یک مادر شهید گمنام یا مفقود الاثر و .... باشه. انتخاب با خودتونه.
2- نامه تون رو می بایست توی وبلاگتون بذارید و لینکش رو برامون تو این قسمت بفرستین تا ذیل همین پست اضافه بشه. (دقت کنید لینک همون نامه رو برامون بذارید نه لینک خود وبلاگتون رو؛ که در اون صورت عنوان پستتون درج نمیشه.)
3- اونایی که وبلاگ ندارن و می خوان تو این طرح شرکت کنن می تونن نامه هاشون رو به ایمیل
Qafeleh.ir@gmail.com بفرستند تا تو صفحه ای جداگانه تو همین وب قافله شهداء نمایش داده بشه.
4- اگه لوگوی این طرح رو تو وبلاگتون بذارید یا تبلیغ این طرح رو بین دوستانتون انجام بدین تا تعداد بیشتری از دوستان به مادرهای شهدا ادای دین کنن، تو خیرات این طرح سهیم خواهید شد. (آدرس اینترنتی لوگو - کد html لوگو برا قرار دادن تو وبلاگ)
5- مهلت ارسال نامه ها تا 25 اردیبهشت 91 است.
6- به بهترین نامه ها به رسم یادبود و تبرک، هدایای ناقابلی اهدا میشه.
7- اسامی برگزیدگان تو روز میلاد امام محمدباقر(ع) (اول ماه رجب) تو همین وب اعلام خواهد شد.
8- والسلام و التماس دعاااا

نثار روح همه ی شهدا صلوات

پی نوشت:
- هر کدوم از دوستان وبلاگ نویس اگه 5 نفر از وبلاگ نویسان دیگه رو به این طرح دعوت کنن و براشون کامنت بذارن سهم بزرگی تو این طرح خواهند برد.
- عزیزانی که لوگوی طرح رو تو وبلاگشون گذاشتن اعلام کنن تا به عنوان حامیان معنوی طرح لینکشون اینجا گذاشته بشه.

حامیان معنوی طرح:
افسران - حیات - عمارنامه - زاده ی ستاره ای از اعماق کهکشان - گفتگوی دینی (اسک دین)بچه های قلم - پایگاه اینترنتی هیات الرضا - راز 57 - شلمچه - سردار بی سنگر - چشم انتظاران منتظر - حوالی نور - طرح واژه - ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم -

شرکت کنندگان در طرح :
میقات محمد - عطش (قسمت اول) - عطش(قسمت دوم) - ساعت یک و نیم آن روز - کلبه ی تنهایی دوستان رها - ناگفته های جنگ از زبان کمیل 5 - دل نوشته ها - پیاده تا عرش - علقمه -

همچنین نامه هایی که از طریق ایمیل ارسال شده بود را می توانید در این صفحه ببینید.  



 قافله شهداء Qafeleh.ir
   نوشته شده توسط : محسن در 91/2/17 - ساعت 9:0 عصر
لبیک

این سایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس